Приміщення

      Сучасне приміщення закладу було відкрите 1967 року.

До послуг учнів - 22 навчальні кабінети, спортивний зал, Музей хліба, бібліотека, майстерні, медичний кабінет, їдальня.

   З метою створення безпечного освітнього середовища, створено укриття.

Відеопрезентація про укриття 

https://drive.google.com/file/d/1tgshNcZsB2Wzz7_RSJfxcMbIVVURDFta/view?usp=drive_link

Місія  закладу  забезпечення рівного доступу для здобуття освіти усіх дітей; виховувати відкритих, суспільно активних людей, які володіють необхідними уміннями і компетенціями для подальшого навчання та реалізації в кар’єрі. 
 

Візія закладу – розвиток особистості конкурентноспроможного випускника, відповідального та активного громадянина України

Цінності ліцею 
·         людина 
·         духовність 
·         усвідомлений патріотизм 
·         відповідальність,  
·         повага,  
·         творче мислення,  
·         прагнення до постійного розвитку,  
·         висока моральність 

 

2023-2024 н.р.

НАУКОВО-МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА  РОБОТИ  ЗАКЛАДУ:

«Розвиток  ключових компетентностей здобувачів освіти в умовах створення єдиного освітнього простору»

 ЗАВДАННЯ :

1. Формування в здобувачів освіти  ключових компетентностей, національних та загальнолюдських цінностей.

2.Створення оптимально мотивуючого та комфортного освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації.

3. Удосконалити зміст та якість  профільної підготовки учнів.

4. Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, формування відносин довіри, свідомості, дотримання етичних норм, забезпечення реалізації політики академічної доброчесності.

5. Упровадження інноваційних педагогічних технологій в освітній процес.

6. Удосконалення професійної компетентності кожного педагога, розвитку їх творчої ініціативи.

7. Використання інформаційних технологій в освітньому  процесі.

8.Вдосконалення моніторингових досліджень освітнього процесу.

9. Забезпечення якісної підготовки здобувачів повної загальної середньої освіти до зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень.

10. Формування в учнів патріотизму, національної свідомості, любові до свого народу, активної громадянської позиції.

11. Реалізація педагогіки партнерства з батьками,  співпраця із соціальними партнерами.

12. Зміцнення та модернізація матеріально-технічної бази закладу.